תחזוקת מחשבים HELP DESK

anim-monitoring__2x.gif

          מטרת הקורס
רשתות התקשורת והמחשוב של ארגונים הן קריטיות לפעילות התקינה. תקלות באינטרנט או באפשרויות אחסון ושליחת המידע יכולות ליצור הפסדים כלכליים ונזקים אדירים לחברה. על כן מקנים חשיבות רבה להענקת שירות מהיר ואיכותי לטיפול בבעיה, כדי שלא תתרחש בשנית.
מי שאחראיים על שירות זה נקראים מומחי תמיכה טכנית או
טכנאי "Help Desk". במסגרת תפקידם הם מטפלים בכשלים במערכת חלונות, באפליקציות רשת, בשרתי החברה ובמערכות התקשורת שלה. לרוב ניתן מענה זה מרחוק, דרך הטלפון או תוכנות לשליטה מרחוק כגון: AnyDesk. 
כדי להגיע למשרות אלה יש צורך בהכשרה וסיום קורס של HELP DESK :קורס זה מעניק לכם כלים טכניים חשובים להשתלבות בתפקידי תמיכה טכנית.

         למי מיועד הקורס
הקורס מיועד למעוניינים להשתלב בשוק העבודה בתפקידי Help Desk, טכנאי PC ו- IT. 

         תנאי קבלה
בוגרי 12 שנות לימוד לפחות. כמו כן, המועמדים צריכים להיות בעלי ידע טכני קודם בהפעלת מערכות הפעלה ומחשבים. כדי להתמודד עם רמת חומרי הלימוד, יש צורך גם בשליטה ברמה טובה באנגלית.

         מתכונת הקורס
72 שעות לימוד אקדמאיים - ימי  לימוד: ב', ד'  17:00 – 19:15
מיקום הקורס :Teams  (2 מפגשים יתקיימו פרונטלי בסמוך למערכת שעות) 

 

צור קשר עם רכז/ת הקורס

giphy.gif